Kennismaking met Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu Kennismaking met Salamanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu

Kennismaking met Salamanca

Blijf op de hoogte en volg SJL

28 Mei 2019 | Spanje, Salamanca

Gisterenmiddag heeft de groep onder begeleiding van onze vaste gids Maria een kennismakingswandeling door Salamanca gemaakt en daarbij o.a. de beroemde Plaza Mayor, la Casa de las Conchas en natuurlijk de kathedralen gezien.
Na afloop van de wandeling zijn we met z’n allen gaan eten bij 100 Montaditos, een Spaanse keten waar je o.a. kunt kiezen uit 100 verschillende soorten broodjes, voor ieder wat wils, ook met allerlei diëten waren er mogelijkheden.
Het was dus alweer een praktijklesje Spaans om daar je keuze te kunnen maken. Na afloop ging een aantal nog voor een lekker ijsje op de Plaza Mayor en werd er afscheid genomen voor de avond.

Vanmorgen was de tweede lesdag, iedereen was tevreden over het niveau waarop hij/zij was ingedeeld, dus de inschalingstoets was een goede voorbereiding.

Het middag- en avondprogramma volgt weer in het bericht van morgen, samen met wat nieuwe foto’s.

• 28 Mei 2019 - 18:05

Erik Janse:

Leuk om de eerste reisverslagen te lezen en de foto's te bekijken.

Ik wens jullie een leerzame tijd toe.
    Geniet van deze mooie studiereis!

• 28 Mei 2019 - 20:39

Emmy Gilhuijs:

De foto van de Plaza Mayor roept goede herinneringen op aan voorbije tijden.

• 29 Mei 2019 - 03:06

Jan Aardoom:

Wat gaat het snel. Al weer 2 lesdagen in Salamanca. Nu jullie gewend zijn zal het spreken in het Spaans steeds vlotter gaan

• 29 Mei 2019 - 03:09

Jan Aardoom:

Door jullie verslag heb ik het Salamanca gevoel weer te pakken. Geniet van deze uniek week!