Madrid + eerste schooldag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu Madrid + eerste schooldag - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu

Madrid + eerste schooldag

Blijf op de hoogte en volg SJL

27 Mei 2019 | Spanje, Salamanca

Gisteren met ietwat vertraging uit Amsterdam vertrokken, maar goed aangekomen in Madrid. Bij stralend weer een mooie wandeling gemaakt langs enkele van de highlights van Madrid, zodat iedereen in ieder geval nu ook een kleine indruk heeft van de hoofdstad van Spanje.
Na de wandeling werden we opgehaald voor de lamge busreis naar Salamanca. Tijdens de reis lekker even uitrusten.
Bij aankomst stonden alle gastouders al te wachten en was het weer een heel spannend moment, alle begroetingen waren heel hartelijk. Iedereen ging in gezelschap van hun tijdelijke ouders naar het logeeradres voor de kennismaking en een avondmaaltijd.
Vanmorgen was het dan kennismaken op school. Om half 10 zat iedereen in de les en werden ze ondergedompeld in een aantal uren Spaanse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
Om 1 uur kreeg iedereen een weekprogramma met alle activiteiten en daarna kon iedereen naar huis voor de warme maaltijd.
Vanmiddag een rondleiding door Salamanca, maar daarover morgen weer meer.

• 27 Mei 2019 - 12:05

Claudia Huijden:

Hola
    de eerste lesdag zit erop! Wat een ervaring voor de leerlingen!
    Ik zie alleen maar foto's met strakblauwe luchten. Heerlijk!
    Ik wens jullie een fijne week en stiekem ben ik een beetje jaloers....

Groetjes Claudia