Halverwege - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van SJL Spaans - WaarBenJij.nu

Halverwege

Blijf op de hoogte en volg SJL

29 Mei 2019 | Spanje, Salamanca

De tijd vliegt, dit is alweer onze derde dag in Salamanca.
Gisterenmiddag stond het bezoek aan de kathedralen op het programma.
Salamanca heeft twee kathedralen, via het dak kun je van de ene naar de andere wandelen, heel bijzonder. En dan kun je ook nog eens de klokkentoren beklimmen. Een aantal sportievelingen heeft dat dus ook gedaan, om van bovenaf heel Salamanca te kunnen bekijken.
Alle torens worden bevolkt door ooievaars, overal kun je het geklepper horen.
Voor de avond stond de jaarlijkse tapastour gepland. Onder begeleiding van Maria bezochten we vier verschillende restaurants waar we steeds een van hun specialiteiten kregen geserveerd. De Spaanse ham ontbrak daarbij natuurlijk niet. Door de wandeling van restaurant naar restaurant ook weer een leuk beeld van Salamanca.
Vanmorgen natuurlijk weer het ‘gewone’ lesprogramma, voor vanmiddag en vanavond weer wat bijzonders, daarover morgen meer.

• 29 Mei 2019 - 19:28

Petra:

Wat een mooi avontuur daar! Jullie boffen allemaal hoor! Leuk en gezellig programma en lief dat wij zo goed op de hoogte worden gehouden. Geniet met z'n allen nog de andere helft!☀️

• 30 Mei 2019 - 10:37

Diane Gerrits:

Wat leuk om jullie via deze weg te kunnen volgen

• 30 Mei 2019 - 10:45

Mark:

Mooie combi van leren en genieten

• 30 Mei 2019 - 10:57

Diane Gerrits:

Een gezellige 2ehelft nog met zn allen!