Ingecheckt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van SJL Spaans - WaarBenJij.nu Ingecheckt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van SJL Spaans - WaarBenJij.nu

Ingecheckt

Blijf op de hoogte en volg SJL

24 Mei 2019 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nu komt het echt dichtbij: de groep is ingecheckt, de instapkaarten zijn afgedrukt, de laatste instructies zijn rondgemaild en dhr Boas heeft de (wandel)route voor zondag in zijn telefoon staan. :-)

Zondagochtend verzamelen we op Schiphol, van daaruit vliegen we met UX1098 (Air Europa) naar Madrid, waar we starten met een stadswandeling om de belangrijkste punten in het centrum te zien.

Op het eind van de middag worden we dan bij het Pradomuseum opgehaald (helaas geen tijd om het te bezoeken maar dit als goedmakertje: https://www.museodelprado.es/visita-el-museo) en gaan we met de bus naar Salamanca, waar we opgewacht zullen worden door de gastouders en door de contactpersoon van onze Spaanse school, Mester.

Hasta pronto, buen viaje

• 26 Mei 2019 - 03:26

Diane Gerrits:

Onderweg naar Schiphol....

• 26 Mei 2019 - 08:17

Diane Gerrits:

• 26 Mei 2019 - 13:47

Jan Aardoom:

Wat gaaf dat jullie de uitdaging aangaan om een week lang Spaans en Spanje willen ervaren.
    Direct de 1e dag al een pracht programma in Madrid. Geniet ervan.
    Veel succes V5, Olivier & Yolande.